top of page
  • תמונת הסופר/תShay David

אילת עם הפנים לעתיד: הפיתוחים הצפויים באילת בשנים הקרובות


אילת, הידועה כפנינת התיירות של ישראל, מתכוננת למהפך מרהיב. בעקבות נטיית תיירים ישראלים וזרים לחפש יעדים חדשים, משרד התיירות יזם תוכנית שאפתנית להפיכת אילת ליעד תיירותי מוביל ובינלאומי. התוכנית כוללת שיפור מקיף של החופים, הקמת מלונות חדשים, ופיתוח תשתיות תיירותיות חדשניות להתמודדות עם המתחרים מעבר לגבול – סיני וירדן. המטרה: להחזיר את אילת למעמדה כיעד הנופש המוביל באזור.



השלב הראשון 

השלב הראשון בתוכנית השדרוג של חופי אילת מתמקד בשיפור התשתיות הקיימות. תוכננו מספר פרויקטים להעלאת רמת הנגישות והנוחות: הקמת תאי הלבשה מודרניים ברחבי החופים, מקלחות ציבוריות, גישה מותאמת לנכים, והקמת מתקנים נוספים לשירות הציבור. יתווספו גם ציליות מעוצבות בשלל חופים, כדי לשפר את חווית השהייה בחופים. המטרה היא להפוך את חופי אילת למקום מושך יותר לנופשים, כבר לקראת הקיץ הבא.







6 שנים של פיתוח 

לאורך שש השנים הקרובות, תוכנית השדרוג באילת תתמקד בהרחבת חופי הרחצה ובשדרוגם. החלוקה לשני אזורים תאפשר פיתוח מגוון: באזור הצפוני, הטיילת החדשה תציע לא רק מסעדות, אלא גם אזורי בילוי מותאמים, חנויות מגוונות ושבילי אופניים. מעבר לכך, יתוכננו גם פתרונות הצללה חדשניים לאורך הטיילת. פיתוח זה יסייע למשוך תיירים ויעשה את החופים נגישים ונעימים יותר לכלל המבקרים, תוך שמירה על חווית נופש מושלמת.



חברת שוויקה מסחר ומגורים בע"מ כמובילה 

חברת שוויקה מסחר ומגורים בע"מ גאה לקחת חלק בהתפתחות העירונית של אילת ומובילה כיום מספר פרויקטים ברחבי העיר לדיור יוקרה ודיור בר השגה הכוללים את פרויקט סיאן היוקרתי אשר יבנה בפארק הטרמינל, פרויקט התחדשות עירונית, פרויקט אלברטו ופרויקט בלו וויו.





החלק הדרומי של העיר

החלק הדרומי של החופים באילת, הנקרא "עין סוף", החלק הזה מתוכנן להיות חוויה ייחודית ושונה מהחלק הצפוני. בהתאמה לנוף המדברי, יוקמו באזור מלונות בסגנון מדברי המתאים ל"עין סוף", חלקם ייבנו על ההרים עם נוף מרהיב לים. הדגש באזור זה יהיה על פעילויות ימיות כמו צלילה, גלישה ושנורקל. כדי להרחיב את אזור הבילוי ליד החוף, הכביש הקיים יועתק מקרבתו של הים, מה שיאפשר ליצור שטח בילוי רחב יותר ומענג למבקרים.




לסיכום

קיימים פיתוחים עתידיים רבים בעיר אילת, וכולם פותחו למען מטרה אחת משותפת: להחזיר את אילת למעמדה כיעד תיירותי מרכזי בינלאומי . התוכנית, שמתוכננת להימשך כשש שנים, כוללת שדרוג חופים, הקמת טיילת חדשה באזור הצפוני עם מסעדות, חנויות ושבילי אופניים, ופיתוח אזור "עין סוף" בדרום עם דגש על שמירה על הנוף המדברי, הקמת מלונות מתאימים, ופעילויות ימיות כמו צלילה וגלישה. מה שיחזיר וימנף את העיר אילת בחזרה למקום שבו הייתה. 


רוצים להשקיע בנדל"ן באילת דברו איתנו: טל: 08-6317566





21 צפיות0 תגובות
bottom of page