top of page
  • תמונת הסופר/תShay David

פארק הטרמינל החדש באילת

אילת עברה התפתחות מרשימה מאז היווסדה, היא הופכת לאט לאט מעיר קטנה ונידחת למרכז תיירותי בינלאומי. הפיתוח העירוני ושוק הנדל"ן באילת נמצאים בתנופה, עם פרויקטים חדשים המובילים את העיר לעתיד בהיר. אחד מהפרויקטים המובילים הוא פארק הטרמינל, שממחיש את המגמה של שילוב בין עבר היסטורי, הווה פורה ועתיד תרבותי ופנאי מתפתח. הפארק מסמל את התחדשות וההתפתחות של אילת ומהווה נקודת מפנה במובן הנדל"ני והתרבותי של העיר.



היסטורית הפארק

פארק הטרמינל באילת משקף את התפתחותה של העיר ממקבץ קטן של בתים לעיר תיירותית מובילה. שדה התעופה ההיסטורי, שהיה חלק מהזהות המקומית, סיים 70 שנה של שירות והפך למרכז חדשני שמחבר בין העיר לאזור התיירות. פרויקט הפארק החל עם הורדת חומות השדה ופעילות אמנותית שהפכה את המקום לגלריה פתוחה. ההחלטה להקים פארק באתר התקבלה בשיתוף פעולה עם התושבים, מבטאת את רוח החידוש של אילת.




עתיד הפארק

בשלב הראשון ניתן יהיה למצוא אמפי פארק, גינת מטוסים, טיילת ירוקה, בריכות אקולוגיות, משאיות מזון (Food Trucks), מפל מים ייחודי לילדים וכמובן, הופעות חיות ופעילויות לכל המשפחה.

בשלב השני יפתחו מגוון אטרקציות, מציאות מדומה VR, מתחמי נהיגה ושייט ושוק הטרמינל שכל כולו חווית אירוח אילתית. בנוסף מתחם אירועים ענק, פארק ספורט, חורשת פיקניקים ופארק לכלבים.בשלב השלישי יקום המשכן לאמנויות הבמה שיחבר את עולם המחול, המוזיקה והתיאטרון.








נדל״ן בפארק


יוקמו בשטח השני של שדה התעופה הישן 14,000 דירות חדשות. פרויקט זה מהווה שינוי גדול במרקם העירוני ויספק מענה נדל"ני חשוב לצמיחה הדמוגרפית של העיר. הפרויקט מתוכנן להפוך את השטח לאזור מגורים מודרני ויציב את אילת כעיר בעלת פוטנציאל נדל"ני גבוה, תוך שילוב פונקציות נוספות כמו מסחר ותיירות, המשלימות את הצורך בדיור ומסייעות להתפתחותה של העיר.

אחד הפרויקטים המובילים באיזור הוא פרויקט cyan של חברת שוויקה מסחר ומגורים בע״מ.Cyan מתוכנן עד הפרט האחרון לייצר חוויה של חופשת יוקרה מדברית אינטימית, עם נראות עכשווית ומודרנית. צמחיה ירוקה עוטפת את המתחם, בחצרות, במעברים, בשבילים, בפינות הישיבה האינטימיות והמוצלות, ובבריכה המרווחת בחצר המרכזית. במתחם 8 מבני מגורים אינטימיים בני 5 קומות, בהם מוצעות 94 דירות יוקרה בתמהיל מגוון, כל אחת מהן היא ביטוי לסטנדרט בלתי מתפשר של תכנון אדריכלי, בניה ירוקה בתקנים מחמירים, איכות חומרי גמר ומפרט טכני עשיר וגבוה, כשכל אלו, יחד ולחוד, יוצרים חווית מגורים מושלמת.










לסיכום 

התפתחות העיר אילת מצביעה על הפוטנציאל העצום שלה להפוך ליעד תיירותי בינלאומי. פארק הטרמינל, תכניות הבנייה החדשות, והעתיד המתוכנן של העיר יהפכו אותה לאטרקטיבית במיוחד. פארק הטרמינל, המוקם במקום שדה התעופה ההיסטורי, מייצג את רוח החידוש והפיתוח באילת. בנוסף, הדירות החדשות והפרויקטים שמתוכננים ישפרו את התשתית הנדל"נית בעיר.



12 צפיות0 תגובות
bottom of page